مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 اسفند 1399 ساعت 03:352021-02-26سياسي

رادیکال های اصلاح طلب ناسا را تسخیر کرده اند؟!


امیر قشقایی شکست اصلاح طلبان طلبان در انتخابات 98 مجلس و به دنبال آن فروپاشی شورای عالی سیاست گذاری اصلاحات در بهار سال جاری، - نهاد اجماع ساز اصلاح طلبان (ناسا)، جدیدترین اقدام این جبهه برای حضور پررنگ تر و به دور از تفرقه در انتخابات 1400 است.

اصلاح طلبان که در انتخابات گذشته مجلس نتوانستند صاحب کرسی شوند، با تأسیس ناسا قصد دارند تا رییس جمهور آینده کشور از کاندید پیشنهادی آنان برگزیده شود.

گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو- امیر قشقایی شکست اصلاح طلبان طلبان در انتخابات 98 مجلس و به دنبال آن فروپاشی شورای عالی سیاست گذاری اصلاحات در بهار سال جاری، حدود شش ماه اعضای این جبهه را در انزوای کامل نگه داشت.

پاییز امسال اما اصلاح طلبان عزم خود را جزم کردند تا با گردهمایی دوباره و تشکیل نهاد اجماع ساز، پیروزی هشت ساله خود را در انتخابات ریاست جمهوری تکرار کنند .

در نخستین نشست اعضای حقیقی و حقوقی ناسا که در حسینیه جماران برگزار شد، بهزاد نبوی به عنوان رییس موقت، حسین کمالی، آذر منصوری، فرج کمیجانی و محمدرضا جلایی پور به عنوان سایر اعضای هیأت رییسه موقت تا تصویب آیین نامه داخلی این جبهه انتخاب شدند.

پیش تر نیز فرج کمیجانی، رییس دوره ای شورای هماهنگی جبهه اصلاحات، نهاد اجماع ساز را مرکب از 31 حزب اصلاح طلب و 15 عضو از اشخاص حقیقی و منتف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رادیکال های اصلاح طلب ناسا را تسخیر کرده اند؟!

رادیکال های اصلاح طلب ناسا را تسخیر کرده اند؟!