مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 اسفند 1399 ساعت 00:152021-02-25اجتماعي

تدریس خلاقانه با کمک بازی/ اجرای طرح بازی آموزشی در 15 شهر کشور


سیدهاتف هاشمی نسب معلم مدرسه شهید معلم کلایی ناحیه یک ساری، بازی را چاشنی تدریسش کرد و باتوجه به جذابیت این روش برای دانش آموزان به معلمان دیگر نیز آموزش دهد تا دانش آموزان دیگر نیز بتوانند از درس خواندن لذت ببرند.

- خلاصه کرد و این ایثارگران در تمام دوران به ویژه در روزهای کرونایی توانستند نامی نیک ازخود به یادگار بگذارند که قابل تقدیر است.

از اسفند ماه سال گذشته که پای کرونا به میان جوامع باز شد این معلمان بودند که نه تنها پا پس نکشیدند و درس و کلاس را تعطیل نکردند بلکه با علاقه مندی بیشتر با همراهی والدین در میدان حضور یافتند و تمام وقت خود را برای آموزش دانش آموزان صرف کردند؛در روزهای درس حضوری باید در کلاس حاضر می شدند و تدریس در این زمان خلاصه می شد ولی در کلاس های مجازی در کنار ساعت های کلاس درس ساعت های غیردرس را باید صرف تکالیف و تدریس درس های آینده دانش آموزان کنند.

این روزها نیز معلمان بیشتر از روزهای کلاس درس حضوری دغدغه دارند و با روش های مختلف و خلاقانه به دنبال تسهیل آموزش و یادگیری دانش آموزان هستند و در این مسیر با تهیه فیلم های کوتاه، تدریس با روش های داستان، شعر و سایر روش ها با چاشنی خلاقیت به دنبال تسهیل فرآیند یادگیری و آموزش برای دانش آموزان هستند تا آنان از آموزش جا نمانند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تدریس خلاقانه با کمک بازی/ اجرای طرح بازی آموزشی در 15 شهر کشور

تدریس خلاقانه با کمک بازی/ اجرای طرح بازی آموزشی در 15 شهر کشور