مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 اسفند 1399 ساعت 21:102021-02-25ورزشي

باخت قمی ها به سردار جنگل


تیم فوتبال سوهان محمد قم در دیداری فوق العاده حساس از رقابت های باشگاهی کشور جام آزادگان برابر سردار جنگل صومعه سرا تن به شکست داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، تیم فوتبال سوهان محمد قم که سه هفته متوالی روی نوار پیروزی گام بر می داشت و خود را از رتبه یازدهم جدول 13 تیمی گروه دوم مرحله مقدماتی فصل جاری رقابت های لیگ آزادگان به مکان سوم رسانده بود، در یکی از حساس ترین دیدارهای خود مغلوب شد.

شاگردان علیرضا خلجی نیا که برای رویارویی با سردار جنگل صومعه سرا در هفته هشتم مرحله گروهی لیگ آزادگان به خانه حریف رفته بودند، در پایان 90 دقیقه رقابت یک نتیجه غیر منتظره کسب کردند و با سه گل در این دیدار مغلوب شدند، مسابقه ای که کسب حداقل امتیاز از آن برای نماینده قم اهمیت زیادی داشت.

با این حال سوهان محمد قم هنوز چیزی را از دست نداده و با توجه به اینکه از 7 بازی 12 امتیاز دارد و پنج بازی دیگر تا پایان مرحله گروهی لیگ آزادگان پیش رو دارد، باید تمام توان و انرژی خود را به کار گرفته و از 15 امتیازی که در این بازی ها توزیع می شود، حداکثر امتیاز را برای کسب یکی از دو سهمیه صعود به مرحله بعد کسب کند.

فوتبالیست های سوهان محمد قم باید در هفته آتی رقابت های لیگ دسته سوم فوتبال ایران جام آزادگان در ورزشگاه شهید جعفر حیدریان قم به مصاف تیم آلومینیوم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

باخت قمی ها به سردار جنگل

باخت قمی ها به سردار جنگل