مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 اسفند 1399 ساعت 18:102021-02-25سياسي

دولت عراق در مورد پرونده ترور سردار سلیمانی پنهان کاری می کند؟!


عبدالأمیر الدبی نماینده پارلمان عراق در مورد پرونده ترور سردار سلیمانی و ابومهدی المهندس می گوید: «جزییات ترور این فرماندهان شهید و نتایج تحقیقات مربوط به هدف قرار دادن مقرهای سازمان الحشدالشعبی همچنان مبهم است؛ - عبدالأمیر الدبی نماینده پارلمان عراق در مورد پرونده ترور سردار سلیمانی و ابومهدی المهندس می گوید: جزییات ترور این فرماندهان شهید و نتایج تحقیقات مربوط به هدف قرار دادن مقرهای سازمان الحشدالشعبی همچنان مبهم است؛ دولت همچنان در افشای نتایج تحقیقات مربوط به ترور فرماندهان شهید وقت کُشی می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ به نقل از فارس، یک نماینده پارلمان عراق تأکید کرد که دولت این کشور نتایج تحقیقات ویژه ترور فرماندهان شهید سردار حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس را مخفی می کند.

عبدالأمیر الدبی نماینده پارلمان عراق از فراکسیون صادقون گفت که افشای عاملان جنایت ترور فرماندهان شهید سردار حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس به نفع دولت عراق نیست.

الدبی در مصاحبه با وبگاه المعلومه تصریح کرد که جزییات ترور این فرماندهان شهید و نتایج تحقیقات مربوط به هدف قرار دادن مقرهای سازمان الحشدالشعبی همچنان مبهم است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دولت عراق در مورد پرونده ترور سردار سلیمانی پنهان کاری می کند؟!

دولت عراق در مورد پرونده ترور سردار سلیمانی پنهان کاری می کند؟!