مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 اسفند 1399 ساعت 17:052021-02-25سياسي

برگزاری برنامه های اعتکاف خراسان شمالی به صورت مجازی


معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی از برگزاری برنامه های اعتکاف استان به صورت مجازی خبر داد و گفت: مردم می توانند خاطرات خود را در قالب طرح «روایت اعتکاف» ارسال کنند.

- بجنورد- معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی از برگزاری برنامه های اعتکاف استان به صورت مجازی خبر داد و گفت: مردم می توانند خاطرات خود را در قالب طرح روایت اعتکاف ارسال کنند.

حجت الاسلام بابا محمد ایزانلو و عدم برگزاری مراسم پرفیض اعتکاف، اداره کل تبلیغات اسلامی برنامه هایی را به صورت مجازی برگزار می کند.

معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی بیان کرد: یکی از این برنامه ها روایت اعتکاف است که علاقه مندان می توانند خاطرات خود را به صورت صوتی و یا مکتوب به شماره 09153847565 ارسال کنند که همراه با جوایز ارزنده می باشد.

وی افزود: برنامه دیگر این مجموعه ختم قرآن است که مردم می توانند در آن شرکت کنند.

حجت الاسلام ایزانلو تصریح کرد: همچنین جشن همای رحمت، برگزاری جشن میلاد با سعادت امیرالمومنین علی (ع) در منازل و گرامیداشت مقام پدر در منازل از دیگر برنامه های ویژه اعتکاف به صورت مجازی است.

معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی با اشاره به اجرای اعمال ام داوود در منازل عنوان کرد: همچنین کانالی تحت عنوان خلوت یار ویژ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری برنامه های اعتکاف خراسان شمالی به صورت مجازی

برگزاری برنامه های اعتکاف خراسان شمالی به صورت مجازی