مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 اسفند 1399 ساعت 16:202021-02-25بين الملل

ارتش چین به آمریکا اخطار داد


نیروی دریایی آمریکا اگرچه اعلام کرده است که عبور ناو «نیو اس اس کورتیس ویلبر» این کشور از تنگه تایوان و دریای جنوبی چین یک عبور عادی است اما ارتش آزادیبخش خلق چین این ناو جنگی را رهگیری کرده است.

- نیروی دریایی آمریکا اگرچه اعلام کرده است که عبور ناو نیو اس اس کورتیس ویلبر این کشور از تنگه تایوان و دریای جنوبی چین یک عبور عادی است اما ارتش آزادیبخش خلق چین این ناو جنگی را رهگیری کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ ارتش چین در واکنش به عبور ناو آمریکایی از تنگه تایوان به این کشور هشدار داد که آرامش منطقه را بر هم نزند و منطقه را نا امن نکند.

ارتش چین روز پنجشنبه در بیانیه ای با انتقاد از این اقدام تحریک آمیز آمریکا اعلام کرد واشنگتن با چنین تحرکاتی در حال ضربه زدن به امنیت و ثبات منطقه است.

گزارش حاکی است نیروی دریایی آمریکا اگرچه اعلام کرده است که عبور ناو نیو اس اس کورتیس ویلبر این کشور از تنگه تایوان و دریای جنوبی چین یک عبور عادی است اما ارتش آزادیبخش خلق چین این ناو جنگی را رهگیری کرده است.

آب های مورد اختلاف دریای جنوبی به نقطه اشتعال دیگری در روابط بین پکن و واشنگتن تبدیل شده است ارتش آمریکا در سال های اخیر فعالیت خود را در این منطقه که محل اختلاف چین با کشورهایی دیگری مانند ویتنام، مالزی، فیلیپین، برونیی و تایوان است زیاد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارتش چین به آمریکا اخطار داد

ارتش چین به آمریکا اخطار داد