مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 اسفند 1399 ساعت 15:452021-02-25سياسي

پدران شهدا الگوی برتر فداکاری اند


  پدران والامقامی که در راه رضای معبود از بهترین سرمایه های خویش گذشتند و فرزندان عزیز خود را در راه خدمت به اسلام و نظام مقدس جمهوری اسلامی نثار نمودند، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رودان، حجت الاسلام مهدی دری در آیین پدران آسمانی در رودان با بیان جایگاه والای مولای متقیان حضرت علی علیه السلام اظهار داشت: حب اهل بیت عصمت و طهارت گوهر گرانبهایی است که خداوند متعال  به ما عنایت کرده است.

وی افزود: اگر حضرت علی علیه السلام در آن دوران مجبور شد 25 سال صبر کند و سختی ها فراوان را پیش رو داشته باشند چون پدران شهدای چون پدران شهدا انقلاب اسلامی نبودند تا فرزندانی را تربیت کنند و در راه امام زمان خود جانفشانی کنند.

حجت الاسلام دری تصریح کرد: معامله پدران شهدا با باری تعالی همچون معامله حضرت ابراهیم علیه السلام با خداوند است که فرزند اش را در راه خدا داد.

وی با اشاره به اینکه این یک آزمایش سنگین الهی است گفت: مثال پدران شهدا مثال انبیاء الهی است، تقدیم فرزند در راه خدا دارای ارزشی است که قابل توصیف نیست.

امام جمعه رودان تصریح کرد: معامله با خدا هیچ قیمتی ندارند و هرگز در دنیا نیز نمیتوان چنین معامله ای را یافت.

وی با بیان جایگاه و مقام والای پدران شهدا گفت: بنا بر آنچه در روایات آمده است خوشحال کردن و رضایت خانواده شهدا، خوشحال نمو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پدران شهدا الگوی برتر فداکاری اند

پدران شهدا الگوی برتر فداکاری اند