مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 اسفند 1399 ساعت 15:202021-02-25بين الملل

پهپاد کمان-22 ایرانی از نمونه آمریکایی کپی برداری شده است


یک رسانه آمریکایی با انتشار گزارشی در خصوص ویژگی های پیشرفته پهپاد ایرانی کمان – 22، مدعی شد که این پهپاد از روی نمونه آمریکایی کپی شده و قدرتی مشابه با آن را دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از اسپوتنیک، یک رسانه آمریکایی با انتشار تصویر و گزارشی در خصوص پهپاد کمان -22 که به تازگی توسط نیروهای مسلح ایران رونمایی شده، مدعی شد که این پهپاد از روی یک نسخه مشابه آمریکایی کپی برداری و ساخته شده است.

رسانه آمریکایی مذکور در خصوص ویژگی های این پهپاد پیشرفته ایرانی نوشت: عکس های این پهپاد نشان می دهد که به نظر می رسد این هواپیما قادر به حمل یک مجموعه گسترده از موشک های هدایت شونده هوا به هوا و موشک های زمین به زمین، از جمله بمب های هدایت شده توسط سدید و بمب های گلاید بالابان است .

این رسانه در ادامه گزارش خود با اعتراف به قدرت و فناوری پیشرفته به کار برده شده در این پهپاد نظامی ایرانی نوشت که مشخصات ارائه شده از سوی وزارت دفاع ایران کاملاً درست بوده و این پهپاد جدید قادر به انجام عملیات در اکثر نقاط خاورمیانه است.

به علاوه، حتی با به کار گیری فناوری خود انفجاری ، امکان امحای کامل آن در نقاط دور دست نیز وجود داشته و الزاماً نیازی به بازگشت آن به خانه نیست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پهپاد کمان-22 ایرانی از نمونه آمریکایی کپی برداری شده است

پهپاد کمان-22 ایرانی از نمونه آمریکایی کپی برداری شده است