مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 اسفند 1399 ساعت 15:152021-02-25سياسي

حضرت علی(ع) فراتر از دین است/ نهج البلاغه منشور مافوق منشورهای حقوق بشر است


مدیر مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور گفت: علی(ع) فراتر از مذهب است نه تنها فراتر از مذهب بلکه فراتر از دین است، اگر فراتر از دین نبود دانشمندان و اندیشمندان یهودی و مسیحی شیفته ایشان نمی شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، حجت الاسلام سعید عسکری عصر امروز در مراسم خجسته میلاد با سعادت مولای متقیان امیر مومنان حضرت علی ابن ابیطالب و روز پدر که به همت مرکز بزرگ اسلامی شهرستان سنندج در مسجد توحید این شهر برگزار شد با بیان اینکه ماه رجب ماه ورود به رمضان یعنی ماه مهمانی پروردگار است، اظهار کرد: ماه رجب در تقویم اسلامی ماه ویژه ای است و اساس اسلام در این ماه پی ریخته شده است.

مدیر مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور خاطرنشان کرد: رسول اکرم (ص) در این ماه به نبوّت مبعوث شد و رسالت الهی خویش را آغاز فرمودند.

حجت الاسلام عسکری  گفت: ماه رجب یکی از چهار ماه حرام است و مناسبت های مذهبی پر فضیلتی همچون تولّد و شهادت چندتن از امامان علیهم السّلام و ایّام البیض و لیله الرغائب را در خود جا داده است.

وی عظمت و حرمت ماه رجب، ریشه در قبل از اسلام دارد و از آن دوران مورد تعظیم مردم بوده است و بعد از ظهور دین اسلام، بر فضل و عظمت آن افزوده شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضرت علی(ع) فراتر از دین است/ نهج البلاغه منشور مافوق منشورهای حقوق بشر است

حضرت علی(ع) فراتر از دین است/ نهج البلاغه منشور مافوق منشورهای حقوق بشر است