مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 اسفند 1399 ساعت 13:252021-02-25سياسي

متقاضیان ثبت نام در انتخابات باید گواهی عدم سوءپیشینه ارائه کنند


متقاضیان واجد شرایط برای ثبت نام در این دوره از انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا حتما باید نسبت به اخذ برگ عدم سوءپیشینه اقدام و در زمان ثبت نام آن را ارائه کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قشم، علیرضا نصری ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: تمام متقاضیان واجد شرایط برای ثبت نام در این دوره از انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا حتما باید نسبت به اخذ برگ عدم سوءپیشینه اقدام و در زمان ثبت نام یا فرمانداری برای تایید نهایی از طریق پیامک به ایشان اعلام شود.

فرماندار شهرستان قشم گفت: اپلیکیشن موبایلی که متعاقبا رونمایی خواهد شد، استفاده از نسخه دسکتاپ و یا مراجعه به دفاتر الکترونیک سه روشی است که برای پیش ثبت نام داوطلبان طراحی شده است.

نصری بیان کرد: ثبت نام داوطلبان عضویت در شوراهای اسلامی شهرها از ساعت هشت صبح روز چهارشنبه 20 اسفندماه 1399 آغاز و تا پایان وقت اداری روز سه شنبه 26 اسفندماه 1399 جمعا به مدت هفت روز ادامه دارد.

وی خاطرنشان کرد: ثبت نام داوطلبان عضویت در شوراهای اسلامی روستاها نیز از ساعت هشت صبح روز دوشنبه 16 فروردین ماه 1400 آغاز و تا پایان وقت اداری روز یک شنبه  22 فروردین ماه 1400 جمعا به مدت 7 روز ادامه خواهد داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

متقاضیان ثبت نام در انتخابات باید گواهی عدم سوءپیشینه ارائه کنند

متقاضیان ثبت نام در انتخابات باید گواهی عدم سوءپیشینه ارائه کنند