مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 اسفند 1399 ساعت 12:452021-02-25اجتماعي

روایتی از پدرانه های بابامجید 36 ساله/سنگ تمام برای تربیت 100 فرزند تحت حمایت


بابامجید 36 ساله به توصیه و صیت مادرش 5 سال است که با تأسیس موسسه خیریه برای نگداری از کودکان بدسرپرست و بی سرپرست اقدام کرده است، او امروز بیش از 100 کودک را سرپرستی می کند که هر یک از خدمات و شرایط زندگی کم نظیری برخوردار هستند.

- خبرگزاری فارس-طیبه جواهری؛ علی کوچولو آرام تر از بقیه همکلاسی هایش روی صندلی نشسته، شاید اگر معلم کمی در چهره ش دقیق تر می شد شغل پدرش را نمی پرسید.

علی هفت بهار و زمستان را در کنار دیگر دوستانش در بهزیستی تجربه کرده، شاید مفهوم پدر و مادر را متفاوت تر از دیگران درک کرده باشد اما بدون شک روزهایی که قرار است در مدرسه و اجتماع در کنار هم کلاسی هایش بگذراند، به جدی و هدفدار برای کودکان بی سرپرست و بد سرپرست پدری می کند.

  به وصیت مادرش که حالا 14 سال است از دنیا رفته است اشاره می کند و ادامه می دهد: کار خیر مادر را هدف دار پیش بردم، از ابتدا با تأمین جهیزیه و کمک به خیریه های متعدد در این مسیر حرکت می کردم اما سرانجام سال 95 مسیر زندگی ام تغییر کرد.

حاج مجید رشیدی نسب می گوید: تصمیم گرفتم تنهایی کار سرپرستی کودکان بد سرپرست و بی سرپرست را با یک شعبه آغاز کنم و امروز با حمایت و اقبال مردم توانستیم این تعداد را در حال به 5 شعبه برسانیم که ظرفیت هریک از شعبات خصوصی نگهداری از کودکان حدود 20 نفر است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روایتی از پدرانه های بابامجید 36 ساله/سنگ تمام برای تربیت 100 فرزند تحت حمایت

روایتی از پدرانه های بابامجید 36 ساله/سنگ تمام برای تربیت 100 فرزند تحت حمایت