مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 اسفند 1399 ساعت 12:452021-02-25بين الملل

ابراز نگرانی کرملین از تحولات اوضاع در ارمنستان


کاخ ریاست جمهوری روسیه ضمن ابراز نگرانی از تحولات اوضاع در ارمنستان، تاکید کرد که آن چه در این کشور در جریان است، یک مسئله داخلی به شمار می آید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از شبکه خبری آر تی عربی روسیه، دیمیتری پسکوف ، سخنگوی کاخ ریاست جمهوری این کشور (کرملین) بعد از ظهر امروز (پنج شنبه) در گفت و گو با خبرنگاران، نسبت به تحولات اخیر در ارمنستان جایی که فرماندهان عالی رتبه ارتش خواهان استعفای دولت نیکول پاشینیان ، نخست وزیر این کشور شدند، ابراز نگرانی کرد.

پسکوف در این باره اظهار داشت: تحولات اوضاع در ارمنستان را با نگرانی دنبال می کنیم و آن را یک مسئله داخلی منحصر به خود این کشور به عنوان یک هم پیمان مهم و مورد اعتماد ما در منطقه قفقاز می دانیم؛ البته که همه اطراف را به آرامش دعوت می کنیم و بر این باوریم که وضعیت باید در چارچوب قانون اساسی باقی بماند.

سخنگوی کاخ کرملین در ادامه نیز بر اهمیت همکاری با ایروان به ویژه در مورد اجرای مفاد بیانیه سه جانبه امضا شده میان روسیه، ارمنستان و جمهوری آذربایجان در رابطه با پایان درگیری در منطقه مورد مناقشه قره باغ تاکید کرد.

پسکوف در پایان نیز اعلام کرد که مسکو در رابطه با تحولات اخیر ارمنستان هیچ گونه تماسی با ایروان نداشته با این حال هنگام لزوم، می توان چنین کاری را به سرعت سازماندهی کر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ابراز نگرانی کرملین از تحولات اوضاع در ارمنستان

ابراز نگرانی کرملین از تحولات اوضاع در ارمنستان