مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 اسفند 1399 ساعت 12:202021-02-25سياسي

برگزاری 14 ویژه برنامه میلاد امیرالمومنین علی (ع) در کردستان


رییس شورای هیئات مذهبی استان کردستان گفت: به مناسبت ولادت امیرالمومنین علی (ع) ویژه برنامه هایی در 14 نقطه استان برگزار می شود.

- سنندج- رییس شورای هیئات مذهبی استان کردستان گفت: به مناسبت ولادت امیرالمومنین علی (ع) ویژه برنامه هایی در 14 نقطه استان برگزار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی کردستان، نورعلی خزاعی با اعلام برنامه های هیئات مذهبی کردستان در ماه رجب اظهار کرد: به مناسبت میلاد امیرالمومنین علی (ع) مراسم جشنی در 14 مکان استان کردستان برگزار می شود.

وی با اشاره به اینکه این مراسم جشن در مساجد، حسینیه و هیئات مذهبی استان برگزار خواهد شد، افزود: جشن های میلاد امیرالمومنین با رعایت پروتکل های بهداشتی در استان برگزار خواهند شد.

وی خاطرنشان کرد: همچنین با استفاده از بستر فضای مجازی جشن های ویژه امیرالمومنین توسط هیئات مذهبی استان در فضای مجازی برگزار می شود.

رییس شورای هیئات مذهبی استان کردستان همچنین به برپایی محفل انس با قرآن کریم در ایام وفات حضرت زینب (س) پیام رسان عاشورا در سطح استان اشاره کرد و گفت: این مراسم نیز در هشت هیئت مذهبی استان که دارای خانه های قرآنی شهری و روستایی هستند با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار خواهند شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری 14 ویژه برنامه میلاد امیرالمومنین علی (ع) در کردستان

برگزاری 14 ویژه برنامه میلاد امیرالمومنین علی (ع) در کردستان