مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 اسفند 1399 ساعت 11:402021-02-25سياسي

تفکر بهترین عبادت ایام البیض/ نماز جعفر طیار توصیه رهبر انقلاب در اعتکاف


تفکر حالت غفلت را از انسان دور، روح بندگی را در انسان تقویت و باعث آمرزش گناهان و خطاها می شود.

- حجت الاسلام محسن ملک پور امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در شهرکرد، در خصوص فضیلت ماه رجب گفت: در فرهنگ اسلامی، ماه رجب از حرمت و قداست خاصی برخوردار می باشد و فرا رسیدن این ماه، نعمت بزرگی است که باید از آن بهره فراوان برد.

امام جمعه شهرستان فارسان با بیان اینکه ماه رجب، ماه درخواست ظرفیت است، هرچند هر کار ناشایستی، از انسان ظرفیت هایی را می گیرد ولی خدای ظرفیت ده، همچنان بخشنده است، افزود: یکی از اسماء الحسنای ربوبی خدای متعال مُوَّفِّق است و بنا بر فرموده خداوند در آیه 88 سوره هود اساسا وَ مَا تَوْفِیقِی إِلَّا بِاللَّه بنابراین باید از او ظرفیت، استحقاق و لیاقت طلب و مسئلت کنیم که به این ظرفیت برکت و مظروف را هم عطا کند.

وی به فرا رسیدن سیزدهم رجب اولین روز ایام البیض و ایام اعتکاف اشاره و اظهار کرد: اعتکاف عبادتی است که مخصوص زمان خاصی نیست بلکه ایام اعتکاف فرصت مناسبی است که انسان رفتار امروز و دیروز خودش را بررسی کرده به محاسبه نفس بپردازد و برای جبران کمبودهای معنوی که داشته برنامه ریزی کند.

تفکر بهترین عبادت ایام البیض ملک پور با بیان اینکه یکی از بهترین عبادات این ایّام، تفکر است، گفت: تفکر حالت غفلت را از انسان دو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تفکر بهترین عبادت ایام البیض/ نماز جعفر طیار توصیه رهبر انقلاب در اعتکاف

تفکر بهترین عبادت ایام البیض/ نماز جعفر طیار توصیه رهبر انقلاب در اعتکاف