مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 اسفند 1399 ساعت 10:552021-02-25اقتصادي

توضیحات شرکت ملی نفت درباره راه اندازی زودهنگام خط لوله گوره-جاسک


جاسک، با وجود دشواری هایی که در مقایسه با دیگر فازها دارد، به منزله نقشه راهی برای اجرای هدفمند دیگر فازهاست و این موضوع بیشتر به دلیل تسریع در ادامه روند پروژه است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، روابط عمومی شرکت ملی نفت با انتشار جوابیه ای در واکنش به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس با عنوان به دنبال افتتاح نمایشی خط لوله گوره-جاسک/ دور زدن تنگه هرمز به عمر دولت روحانی قد می دهد؟ توضیحاتی را ارائه کرده است.

در جوابیه آمده است: ایجاد نقشه راه و فازبندی پروژه ها، نه تنها در مجموعه صنعت نفت بلکه در دیگر صنایع مطرح در ایران و سایر شرکت های بین المللی، امری متداول است.

جهت اطلاع نگارنده محترم متذکر می شود که اصولا فازبندی پروژه ها به منظور تسریع در روند انجام پروژه و مدیریت بهتر منابع مالی و ارکان اجرایی صورت می گیرد و در قالب افتتاح مرحله ای هر پروژه، بستر مناسب برای اجرای پروژه های مرتبط بعدی شناسایی می شود.

با این توضیح و تاکید بر لزوم فازبندی و بهره برداری مرحله ای از هر پروژه کوچکی، مشخص است که در خصوص طرح عظیم احداث خط لوله گوره جاسک این امر ضرورتی دو صد چندان خواهد داشت.

بر اساس موارد گفته شده، افتتاح و بهره برداری از فاز نخست این طرح، گامی ارزنده در مسیر شناسایی موانع پیش رو و تامین راهکارهای مناسب برای اجرای مرحله ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توضیحات شرکت ملی نفت درباره راه اندازی زودهنگام خط لوله گوره-جاسک

توضیحات شرکت ملی نفت درباره راه اندازی زودهنگام خط لوله گوره-جاسک