مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 اسفند 1399 ساعت 10:252021-02-25سياسي

برخی از افراد در تلاش هستند تا امنیت سیستان و بلوچستان به خطر بیفتد


برخی از افراد در تلاش هستند تا امنیت سیستان و بلوچستان به خطر بیفتد و برای این هدف دست به هر اقدامی می زنند.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان استاندار سیستان و بلوچستان گفت: برخی از افراد در تلاش هستند تا امنیت سیستان و بلوچستان به خطر بیفتد و برای این هدف دست به هر اقدامی می زنند.

احمدعلی موهبتی 7 اسفندماه در نشست با سران طوایف سیستان و بلوچستان با اشاره به اتفاقات چهارم و پنجم اسفند سراوان با بیان اینکه برخی از افراد در تلاش هستند تا امنیت سیستان و بلوچستان به خطر بیفتد و برای این هدف دست به هر اقدامی می زنند افزود: این استان بر خلاف خواسته های دشمنان و معاندان نظام هم اینک در شرایط امنیتی بسیار خوبی بسر می برد.

وی اظهار کرد: با توجه به اینکه قطار توسعه سیستان و بلوچستان شتاب گرفته است و عده ای در بیرون از کشور از این روند عصابی هستند و در تلاش هستند تا این روند توسعه به خطر بیفتد.

استاندار سیستان و بلوچستان گفت: بعضی از اتفاقات که در برخی از مواقع در استان رخ می دهد حتما برابر قوانین با موضوع برخورد شود و اگر کسی خطایی کرده باید با آن برخورد شود.

وی بیان کرد: نوع فضا سازی در رسانه های بیگانه در حوادث اخیر سیستان و بلوچستان به گونه ای بود که انگار یک قتل عامی اتفاق افتاده در حالیکه از سه نفری که در این حادثه کشته شدند 2 نفر در پاکستان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برخی از افراد در تلاش هستند تا امنیت سیستان و بلوچستان به خطر بیفتد

برخی از افراد در تلاش هستند تا امنیت سیستان و بلوچستان به خطر بیفتد