مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 اسفند 1399 ساعت 10:002021-02-25اجتماعي

سرانه فضای آموزشی اردبیل به ازای هر دانش آموز 6متر مربع است


مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: در استان اردبیل به ازای هر دانش آموز شش متر مربع فضای آموزشی وجود دارد در حالی که این سرانه در شرایط استاندارد 8.

- ایسنا/اردبیل مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: در استان اردبیل به ازای هر دانش آموز شش متر مربع فضای آموزشی وجود دارد در حالی که این سرانه در شرایط استاندارد 8.

5 متر مربع است.

احمد ناصری در جلسه شورای آموزش و پرورش استان اردبیل با بیان اینکه توسعه فضاهای آموزشی همچنان به عنوان رویکرد اصلی مورد توجه آموزش و پرورش است، اظهار کرد: با همکاری اداره کل نوسازی و تجهیز مدارس و همچنین مجمع خیرین، ساخت و تکمیل پروژه های نیمه تمام آموزشی در اولویت جدی است.

وی به کمبود فضای آموزشی در سه شهر اردبیل، مشگین شهر و پارس آباد اشاره کرد و گفت: برای تأمین اعتبار مورد نیاز با هدف تکمیل پروژه های نیمه تمام، اداره کل آموزش و پرورش استان اهتمام جدی بر فروش فضاهای آموزشی در محیط تجاری دارد که در این زمینه انتظار می رود مسئولان استانی نسبت به صدور مجوز قانونی از طریق کمیسیون ماده پنج اقدام کنند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: در سطح استان بیش از 103 نقطه در این زمینه شناسایی شده که به عنوان فضاهای آموزشی قابلیت تغییر کاربری و فروش را دارند که از این بین 43 مورد در مرکز استان است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرانه فضای آموزشی اردبیل به ازای هر دانش آموز 6متر مربع است

سرانه فضای آموزشی اردبیل به ازای هر دانش آموز 6متر مربع است