مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 اسفند 1399 ساعت 09:552021-02-25سياسي

پدرانی که چشم انتظار دیدن فرزندشان هستند


مدیرکل بهزیستی استان خراسا ن جنوبی گفت: 55 پدرسالمند در آسایشگاه های خراسان جنوبی در سالروز ولادت امیر مؤمنان حضرت علی (ع) چشم انتظار دیدار فرزندانشان هستند.

- به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، محمد عرب نژاد صبح امروز در گفت وگو با خبرنگاران اظهار داشت: هم اکنون هفت مرکز شبانه روزی سالمندان در استان خدمات توانبخشی مراقبتی ارائه می دهند و 55 پدرسالمند در این مراکز در سالروز ولادت امیر مؤمنان حضرت علی (ع) چشم انتظار دیدار فرزندانشان هستند.

وی مجموع سالمندان زیر پوشش این مراکز را 133 نفر برشمرد و گفت: مرکز توانبخشی مرکزی است که توسط فرد حقیقی و یا حقوقی با کسب مجوز از بهزیستی کشور تأسیس شده و مطابق دستورالعمل های سازمان به سالمندان واجد شرایط به طور شبانه روزی، خدمات توانبخشی مراقبتی ارائه می شود.

مدیرکل بهزیستی استان خراسا ن جنوبی اقدامات پزشکی و پرستاری، خدمات توان بخشی پزشکی، توان بخشی اجتماعی، توان بخشی حرفه ای، توانبخشی آموزشی و اقدامات مراقبتی غیرمهارتی و برنامه های اوقات فراغت را از جمله خدماتی برشمرد که در این مراکز ارائه می شود.

عرب در خصوص یارانه این مراکز عنوان داشت: یارانه مراکز درجه یک، یک میلیون و 110 هزار تومان و درجه دو یک میلیون و 10 هزار تومان است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پدرانی که چشم انتظار دیدن فرزندشان هستند

پدرانی که چشم انتظار دیدن فرزندشان هستند