مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 اسفند 1399 ساعت 09:552021-02-25سياسي

خبر جدید احتمال نامزدی سیدحسن خمینی و ظریف


عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران گفت: هر نامزدی که قرار باشد به صورت انفرادی در انتخابات شرکت کند امکان رای آوردن ندارد، مگر کسی نظیر رییس دولت اصلاحات که یک چهره شناخته شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، علی محمد نمازی عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران سازندگی، با اشاره به مطرح شدن برخی اسامی نظیر محمدجواد ظریف و سید حسن خمینی به عنوان نامزد اصلاح طلبان در انتخابات سیزدهم ریاست جمهوری گفت: علیرغم بی مهری هایی که نسبت به اصلاح طلبان صورت گرفته، اما اصلاح طلبان در صدد هستند تا در صحنه مانده و نقش آفرینی کنند و رای دهند.

عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران سازندگی ادامه داد: هر نامزدی که قرار باشد به صورت انفرادی در انتخابات شرکت کند امکان رای آوردن ندارد، مگر کسی نظیر رییس دولت اصلاحات که یک چهره شناخته شده است.

نمازی افزود: در حال حاضر اصلاح طلبان به ساز و کار خوبی در انتخابات موسوم به تشکیل جبهه اصلاح طلبان ایران رسیده اند که هم سهم احزاب در آن به درستی رعایت شده است و هم چهره های حقیقی نظیر سید محمد خاتمی در آن حضور دارند، از همین رو نیز اصلاح طلبان در صدد هستند تا پس از اعلام نتیجه بررسی صلاحیت ها، اگر نامزد شاخصی در صحنه بماند بر سر او به ائتلاف برسند و محکم از او حمایت کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خبر جدید احتمال نامزدی سیدحسن خمینی و ظریف

خبر جدید احتمال نامزدی سیدحسن خمینی و ظریف