مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 اسفند 1399 ساعت 09:502021-02-25پزشكي

نجات 18 نفر از مرگ با گاز منو اکسید کربن در قم


18 نفر از ساکنین یک منزل مسکونی در بخش دستجرد بدلیل مسمومیت با گاز منو اکسید کربن به بیمارستان شهدا قم منتقل شدند که حال عمومی همه مسموم شدگان رضایت بخش است.

- قم- سخنگوی اورژانس قم گفت: 18 نفر از ساکنین یک منزل مسکونی در بخش دستجرد بدلیل مسمومیت با گاز منوکسیدکربن به بیمارستان شهدا قم منتقل شدند که حال عمومی همه مسموم شدگان رضایت بخش است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه علوم پزشکی قم مهدی فراهانی امروز در گفت وگو با خبرنگاران گفت: ساعت 6 و 45 دقیقه صبح امروز یک مورد مسمومیت با گاز CO با دلیل احتمالی نشت گاز از بخاری در بخش دستجرد به اورژانس 115 اعلام شد که با توجه به اطلاعات اولیه کسب شده از محل حادثه، 3 دستگاه آمبولانس اورژانس و یک دستگاه اتوبوس آمبولانس اورژانس قم به محل اعزام شد.

وی با بیان اینکه مهمترین اقدام اولیه و فوریتی در مسمومیت با گاز مونو اکسیدکربن اکسیژن درمانی است بیان کرد: این اقدام در محل توسط کارشناسان فوریت های پزشکی انجام شد و مسموم شدگان به درمانگاه بخش دستجرد انتقال یافته و در ادامه برای بررسی بیشتر و دقیق تر، تمام مسموم شدگان با 3 دستگاه آمبولانس و اتوبوس امبولانس اورژانس 115 به بیمارستان شهدا قم منتقل شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نجات 18 نفر از مرگ با گاز منو اکسید کربن در قم

نجات 18 نفر از مرگ با گاز منو اکسید کربن در قم