مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 اسفند 1399 ساعت 09:252021-02-25پزشكي

برای مقابله با پشه آئدس جدی و منسجم باشیم


رییس مرکز مدیریت بیماریهای واگیر وزارت بهداشت گفت: هر اقدامی که می توانیم در راستای مقابله با این پشه انجام دهیم اکنون باید عملی کنیم و اگر زمان را از دست بدهیم مشکلات زیادی برای ما پیش خواهد آمد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، دکتر محمد مهدی گویا در جمع اعضای هیئت رییسه و مدیران شبکه های بهداشت دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان اظهار کرد: برای مقابله با پشه آئدس عامل بیماری تب دنگی، تب زرد، چیکونگونیا و زیکا باید همانند مبازره با مالاریا بسیار هوشمند و توانا عمل کرد.

وی در نشست بررسی راههای مقابله با پشه آئدس و ارزیابی اقدامات انجام شده در خصوص بیماری کووید 19 در هرمزگان که بصورت مجازی و حضوری برگزار شد؛ گفت: مقابله با پشه آئدس و بیماری های ناشی از آن نیازمند یک عزم جدی است؛ آنچه موجب نگرانی بود و در انتظارش بودیم اکنون اتفاق افتاد.

  رییس مرکز مدیریت بیماری ها واگیر وزارت بهداشت خاطرنشان کرد: هر اقدامی که می توانیم در راستای مقابله با این پشه انجام دهیم اکنون باید عملی کنیم و اگر زمان را از دست بدهیم مشکلات زیادی برای ما پیش خواهد آمد.

دکتر گویا با اشاره به اینکه عملکرد دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان در شناسایی و کشف پشه آئدس با اقدامات علمی بسیار خوبی صورت گرفته است؛ عنوان کرد: فعالیت های حوزه بهداشت استان جای تشکر دارد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برای مقابله با پشه آئدس جدی و منسجم باشیم

برای مقابله با پشه آئدس جدی و منسجم باشیم