مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 اسفند 1399 ساعت 09:052021-02-25بين الملل

شتاب ریاض برای عادی سازی روابط با تل آویو همزمان با ریاست جمهوری بایدن


یک رسانه رژیم صهیونیستی از شتاب ریاض برای عادی سازی روابط با تل آویو در سایه نگرانی مشترک آنها در قبال تغییر احتمالی برخی سیاست های خارجی دولت بایدن خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، به اذعان رسانه های صهیونیستی، مذاکرات میان ریاض و رژیم صهیونیستی طی روزهای اخیر، شدت بیشتری یافته است.

روعی کیس خبرنگار امور عربی در شبکه محلی 11 اسراییل، موسوم به کان طی گزارشی با اشاره به این امر نوشت: اخیرا میزان تماس ها میان مقامات ارشد در ریاض و تل آویو افزایش یافته است.

این گفت وگوها بر روی نگرانی سعودی ها از تغییر دولت در ایالات متحده و سیاست دولت دولت سابق، در قبال قضایای مربوط به حقوق بشر در عربستان سعودی ساکت نخواهد ماند.

ما به دنبال بازنگری در روابطمان با عربستان سعودی هستیم.

پیشتر نیز شبکه صهیونیستی کان  از راه اندازی یک خط تماس میان عربستان و رژیم صهیونیستی برای هماهنگی سیاست ها در خصوص دولت جدید آمریکا خبر داده بود و  در توضیح درباره دلیل راه اندازی این خط تماس مدعی شد که تل آویو و ریاض قصد دارند با یکدیگر ائتلافی را در برابر دولت بایدن تشکیل دهند.

طبق ادعای رسانه صهیونیستی، اسراییل و عربستان سعودی قصد دارند مواضع جو بایدن در قبال عربستان سعودی و محمد بن سلمان ، ولی عهد عربستان سعودی را تعدیل کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شتاب ریاض برای عادی سازی روابط با تل آویو همزمان با ریاست جمهوری بایدن

شتاب ریاض برای عادی سازی روابط با تل آویو همزمان با ریاست جمهوری بایدن