مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 اسفند 1399 ساعت 08:502021-02-25سياسي

اقدامات دانشگاه الزهرا(س) در دوران کرونا


پس از شیوع بیماری کرونا، در کمتر از یک هفته اقدامات این دانشگاه در مسیر جدیدی از فعالیت ها، به ویژه در حوزه فضای مجازی شروع شد و با فراهم کردن زیرساخت ها، - تلاش های فراوانی در زمینه استمرار ارتباط دانشجویان با دانشگاه صورت گرفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر مهناز ملانظری اظهار کرد: در این مدت تلاش بر این بود که ارتباط با دانشجویان در هر شرایطی قطع نشود؛ در همین راستا فعالیت انجمن های دانشجویی 49 درصد به نسبت سال قبل بیشتر شد و نشریات دانشجویی نیز 20 درصد افزایش داشت.

رییس دانشگاه الزهرا (س) ادامه داد: تمرکز دانشگاه روی بحث تاب آوری جوانان بود و با برگزاری نشست های فرهنگی علمی، علاوه بر مهارت افزایی و دانش افزایی، میزگردها و نشست های مجازی تخصصی با همراهی دانشجویان برگزار شد.

ملانظری تصریح کرد: علی رغم همه دشواری هایی که بود فرصت آفرینی که این موضوع داشت، افزایش ارتباطات بین المللی در انجمن های علمی بود که با به وجود آمدن شرایط فضای مجازی گسترده تر شد.

همچنین برنامه های فرهنگی عموماً به صورت ملی و بین المللی انجام گرفت و این موضوع منجر به افزایش مخاطبان و دیده شدن اقدامات این دانشگاه شد.

بر اساس اعلام اداره کل روابط عمومی وزارت علوم، رییس دانشگاه الزهرا (س) همچنین تاکید کرد: به عنوان دانشگاهیان وظیفه خود می دانیم که در شرایط دشوا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اقدامات دانشگاه الزهرا(س) در دوران کرونا

اقدامات دانشگاه الزهرا(س) در دوران کرونا