مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 اسفند 1399 ساعت 08:452021-02-25سياسي

آزادراه غدیر افتتاح شد+فیلم


چرمشهر) بصورت ارتباط ویدیویی توسط رییس جمهور افتتاح شد، طول این آزاد راه 158 کیلومتر است که از آبیک استان قزوین شروع و تا چرم شهر انتهای نقطه شرقی استان تهران امتداد دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قزوین، صبح امروز، آزادراه غدیر(آبیک-چرمشهر) بصورت ارتباط ویدیویی توسط رییس جمهور افتتاح شد، طول این آزاد راه  158 کیلومتر است که از آبیک استان قزوین شروع و تا چرم شهر انتهای نقطه شرقی استان تهران امتداد دارد.

حسن روحانی، رییس جمهور در مراسم افتتاح این آزادراه گفت:  آزادراه غدیر کمک زیادی به کاهش بار ترافیکی تهران و کرج می کند، با اتصال بین شرق و شمال استان، یعنی مسیر شریف آباد به جاجرود این حلقه تکمیل و از فشار ترافیکی کاسته می شود.

  روحانی در مورد اعمال تخفیف برای عوارض این مسیر گفت:  در سه ماه اول افتتاح آزادراه غدیر 25 درصد عوارض عبور و مرور تخفیف داده می شود.

      دو شیفت در طول 5 سال کار کرده اند تا آزادراه در زمان مقرر به بهره برداری برسد.

اسلامی افزود: تفاهم نامه ساخت آزادراه ابراهیم خلیل به طول 90 کیلومتر از انتهای همین آزادراه به آزادراه پردیس متصل می شود با مشارکت 50 درصدی دولت و 50 درصدی بخش خصوصی به منظور ساماندهی ترافیک شرق استان تهران آماده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آزادراه غدیر افتتاح شد+فیلم

آزادراه غدیر افتتاح شد+فیلم