مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 اسفند 1399 ساعت 08:252021-02-25پزشكي

شناورهایی که مسافران بدون تست جاجا کنند، متخلف اند


سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی استان هرمزگان به تشریح آخرین وضعیت کرونا در استان و وضعیت رنگ بندی شهرستان های هرمزگان پرداخت.

- ایسنا/هرمزگان سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی استان هرمزگان به تشریح آخرین وضعیت کرونا در استان و وضعیت رنگ بندی شهرستان های هرمزگان پرداخت.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان صبح امروز(هفتم اسفندماه) در جمع خبرنگاران با بیان اینکه ششمین روز از اسفندماه بدون فوتی کرونا در هرمزگان همراه بود و شمار کل جان باختگان این بیماری در هرمزگان همان 1021 نفر باقی ماند، اظهار کرد: اکنون از 106 بیمار کرونایی بستری در بیمارستان های استان، 21 نفر در بخش مراقبت های ویژه (آی.

سی.

یو) بستری هستند و حال 4 نفر از آنها وخیم است.

نوروزیان با اشاره به اینکه 1355 بیمار کرونایی نیز در هرمزگان در قرنطینه خانگی هستند، تصریح کرد: اکنون شهرستان بستک تنها شهر نارنجی استان، بوموسی، بشاگرد، بندرعباس، رودان و سیریک در وضعیت آبی و دیگر شهرستان ها در وضعیت زرد کرونا قرار دارند.

وی با بیان اینکه تعطیلات و سفرها یکی از مهمترین علل سیر صعودی کرونا در استان است گفت: در تعطیلات 28 دی ماه با سیر عظیمی از مسافران مواجه شدیم، به طوری که تنها در جزیره قشم شاهد حضور 40 هزار نفری گردشگران بودیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شناورهایی که مسافران بدون تست جاجا کنند، متخلف اند

شناورهایی که مسافران بدون تست جاجا کنند، متخلف اند