مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 اسفند 1399 ساعت 08:102021-02-25ورزشي

افتتاح نخستین آکادمی بین المللی جودوی سیزم در ایران


رییس سازمان تربیت بدنی ارتش از افتتاح نخستین آکادمی بین المللی جودوی سیزم در ایران خبر داد و گفت: با تاسیس این آکادمی به دنبال افزایش سطح کیفی و علمی کردن ورزش جودوی نیروهای مسلح و ارتش هستیم.

- رییس سازمان تربیت بدنی ارتش از افتتاح نخستین آکادمی بین المللی جودوی سیزم در ایران خبر داد و گفت: با تاسیس این آکادمی به دنبال افزایش سطح کیفی و علمی کردن ورزش جودوی نیروهای مسلح و ارتش هستیم.

سرتیپ دوم جمشید فولادی، رییس سازمان تربیت بدنی ارتش پس از افتتاح نخستین آکادمی بین المللی جودوی سیزم در گفت وگو با ایسنا، درباره تاسیس این آکادمی در ایران اظهار کرد: پس از انتخاب نجفی پور به عنوان رییس کمیته جودوی سیزم وی پیشنهاد تاسیس یک آکادمی جودو در سطح ارتش های جهان را داد که این مساله از سوی کشورهای مختلف مورد موافقت قرار گرفت و نخستین آکادمی جودوی جهانی سیزم در ایران افتتاح شد.

او هدف از راه اندازی این آکادمی را رویکرد علمی و افزایش سطح کیفی و کاربردی جودو در بین نیروهای مسلح و ارتش عنوان کرد و افزود: سال آینده در صورت کاهش بیماری کرونا سعی داریم در این آکادمی دوره های آموزش مربیگری، داوری و اردوهای آمادگی با حضور کشورهای مختلف جهان برگزار و سطح جودوی نیروهای مسلح و ارتش را ارتقا دهیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح نخستین آکادمی بین المللی جودوی سیزم در ایران

افتتاح نخستین آکادمی بین المللی جودوی سیزم در ایران