مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 اسفند 1399 ساعت 07:352021-02-25اقتصادي

اشتغالزایی برای یک هزار و 700 نفر در زنجان


با آغاز به کار چند طرح سرمایه گذاری برای یک هزار و 700 نفر اشتغالزایی شد.

- ناصر فغفوری امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: بر اساس هدفگذاری صورت گرفته در خصوص احیا و فعال سازی متوسط 20 درصد معادن غیر فعال استان، 43 معدن تا پایان سال هدفگذاری شده است که با توجه به هدف کمی 9 ماهه، شاهد تحقق 100 درصدی هدفگذاری در این مدت بوده ایم.

وی با اشاره به پروانه بهره برداری معادن در این مدت عنوان کرد: در 9 ماه گذشته از سال جاری 13 پروانه بهره برداری صادر شده است که بر اساس هدفگذاری صورت گرفته شاهد تحقق 93 درصد این میزان بودیم.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان تصریح کرد: اشتغالزایی ایجاد شده بر اساس پروانه بهره برداری صادره در این مدت در بخش معدن 71 نفر است و  بر اساس هدفگذاری صورت گرفته پیش بینی شده تا پایان سال جاری برای 108 نفر اشتغالزایی در بخش معدن استان ایجاد شود.

وی با اشاره به اینکه حفظ و صیانت از اشتغال و فعال سازی واحدهای صنعتی یکی از سیاست های مهمی است که امسال توسط دولت دنبال شده است، تصریح کرد: در همین راستا طی هفته های گذشته با افتتاح پنج طرح که با سرمایه گذاری بیش از 7 میلیارد تومان آماده بهره برداری شدند، برای یک هزار و 700 نفر در شهرستان های ابهر، صایین قلعه، سلطانیه و زنجان، اشتغالزایی مستقیم ایجاد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اشتغالزایی برای یک هزار و 700 نفر در زنجان

اشتغالزایی برای یک هزار و 700 نفر در زنجان