مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 اسفند 1399 ساعت 07:152021-02-25بين الملل

وزیر خارجه یمن: صنعاء قدردان حمایت های جمهوری اسلامی ایران است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، هشام شرف عبد الله وزیر خارجه دولت نجات ملی یمن گفت که این دولت در برابر تجاوز ائتلاف سعودی-اماراتی مقاومت می کند و یمن را به ساحل امن خواهد رساند.

- وزیر خارجه دولت نجات ملی یمن با تأکید بر لزوم لغو محاصره فرودگاه ها و بندرگاه های این کشور، گفت که صنعاء قدردان حمایت های جمهوری اسلامی ایران است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو ، هشام شرف عبد الله وزیر خارجه دولت نجات ملی یمن گفت که این دولت در برابر تجاوز ائتلاف سعودی-اماراتی مقاومت می کند و یمن را به ساحل امن خواهد رساند.

عبدالله در مصاحبه با شبکه خبری المیادین گفت: دولت جو بایدن رییس جمهور آمریکا، به حزب دموکرات وابسته است که جنگ علیه یمن را کلید زد، ولی امروز در تلاش است که این اشتباه را جبران کند .

وی تصریح کرد، دولت نجات ملی در پی صلح است، ولی در درجه نخست نیازمند اعتمادسازی است و تجاوز عربستان سعودی نیز باید متوقف شود.

این مسئول یمنی ادامه داد: پیش از هر مذاکره سیاسی، باید حملات متوقف و محاصره اقتصادی و محاصره فرودگاه ها و بندرگاه ها لغو شود .

عبدالله با اشاره به کانال های ارتباطی مخفیانه غیرمستقیم دولت نجات ملی با آمریکا، خطاب به فرستاده آمریکا در یمن گفت: باید با صنعاء مذاکره صورت گیرد، نه فقط با طرف های خارجی.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر خارجه یمن: صنعاء قدردان حمایت های جمهوری اسلامی ایران است

وزیر خارجه یمن: صنعاء قدردان حمایت های جمهوری اسلامی ایران است