مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 اسفند 1399 ساعت 07:102021-02-25اجتماعي

ادامه بارش ها در 6 استان کشور/ آسمان تهران تا پایان هفته صاف است


مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی گفت: بارش ها طی امروز در شش استان شدت خواهد داشت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، صادق ضیاییان با اشاره بر اینکه بر اساس تحلیل آخرین نقشه های پیش یابی هواشناسی امروز (7 اسفند) سامانه بارشی در نیمه جنوبی کشور به جز سیستان و بلوچستان و جنوب هرمزگان فعال خواهد بود، اظهار کرد: طی امروز بارش در نوار مرکزی کشور از جمله استان های لرستان، مرکزی، اصفهان، چهارمحال و بختیاری، خراسان جنوبی، جنوب خراسان رضوی و مناطق مرتفع استان کرمان و ارتفاعات مرکزی به صورت برف خواهد بود.

مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی از تداوم بارش ها در کشور طی امروز و فردا (7 و 8 اسفند) خبر داد و گفت: بارش ها طی امروز در شش استان شدت خواهد داشت.

وی ادامه داد: شدت بارش ها طی امروز (7 اسفند) نیز در استان های فارس، کرمان، کهگیلویه و بویراحمد، چهارمحال و بختیاری، شمال شرق خوزستان و جنوب اصفهان است همچنین در استان گیلان بارش برف و باران و در استان مازندران بارش پراکنده دور از انتظار نیست.

ضیاییان با بیان اینکه طی فردا 8 اسفند در جنوب کرمان، برخی مناطق سیستان و بلوچستان و شمال شرق هرمزگان بارش پراکنده گاهی با رعد و برق و در ارتفاعات زاگرس مرکزی بارش برف پیش بینی می شود، تصریح کرد: طی روزهای شنبه و یکشنبه 9 و 10 اسفند در بیشت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ادامه بارش ها در 6 استان کشور/ آسمان تهران تا پایان هفته صاف است

ادامه بارش ها در 6 استان کشور/ آسمان تهران تا پایان هفته صاف است