مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 اسفند 1399 ساعت 07:002021-02-25بين الملل

رهبر کره شمالی از ارتش خواست منظبط تر باشد


رسانه دولتی کره شمالی امروز (پنج شنبه) گزارش داد، رهبر کره شمالی در جریان ریاست بر یکی از نشست های کمیسیون مرکزی ارتش خواستار انضباط بیشتر در بین مقامات نظامی و کنترل جدی تر بر افسران جوان تر شد.

- رسانه دولتی کره شمالی امروز (پنج شنبه) گزارش داد، رهبر کره شمالی در جریان ریاست بر یکی از نشست های کمیسیون مرکزی ارتش خواستار انضباط بیشتر در بین مقامات نظامی و کنترل جدی تر بر افسران جوان تر شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، خبرگزاری یونهاپ به نقل از خبرگزاری رسمی کره شمالی موسوم به KCNA در این گزارش اعلام کرد: کیم جونگ اون، رهبر کره شمالی در این نشست کمیسیون مرکزی ارتش بر اهمیت ایجاد انضباط اخلاقی انقلابی به ویژه در بین نسل جوان تر در ارتش تاکید کرد.

کیم جونگ اون افزود: ایجاد انضباط اخلاقی انقلابی در داخل ارتش کره شمالی فقط یک مساله فنی نیست بلکه یک مساله مهم مربوط به موجودیت ارتش و موفقیت یا شکست ها در فعالیت های نظامی است.

کیم جونگ اون همچنین خواستار توجه زیاد به آموزش و کنترل شد تا این اطمینان به وجود آید که فرماندهان نسل جدید از آگاهی سیاسی مناسب و دیدگاه اخلاقی برخوردار هستند.

رهبر کره شمالی همچنین در این نشست درباره یک سری از کسری ها که در فعالیت های نظامی، سیاسی و زندگی اخلاقی فرماندهان مشخص شده، صحبت کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رهبر کره شمالی از ارتش خواست منظبط تر باشد

رهبر کره شمالی از ارتش خواست منظبط تر باشد