مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 اسفند 1399 ساعت 06:552021-02-25سياسي

اعلام جزییات اختتامیه چهاردهمین جشنواره فیلم کوتاه رضوی


آیین اختتامیه چهاردهمین جشنواره ملی فیلم کوتاه رضوی با معرفی برگزیدگان بخش های مختلف این رویداد، عصر پنجشنبه 7 اسفند در شهر گرگان برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از ستاد ارتباطات و اطلاع رسانی چهاردهمین جشنواره ملی فیلم کوتاه رضوی ، آیین اختتامیه این رویداد به دبیری سعید نجاتی شامگاه پنجشنبه هفتم اسفند در تالار فخرالدین اسعد گرگانی شهر گرگان با اجرای مژده لواسانی برگزار و به صورت آنلاین از شبکه استانی گلستان و سامانه های برخط ودیو ، تیوال و هاشور پخش می شود.

در این مراسم که از ساعت 18 آغاز می شود، علاوه بر برگزاری بزرگداشت مهدی فخیم زاده و محمدعلی نجفی به عنوان 2 چهره پیشکسوت سینمای ایران، برگزیدگان جشنواره چهاردهم در بخش های مستند ، داستانی ، فیلمنامه ، پویانمایی ، موبایلی و نوجوان معرفی و تجلیل می شوند.

پخش کلیپ و گزارش ویدئویی از فرآیند برگزاری جشنواره چهاردهم تحت ملاحظات و رعایت های کرونایی از دیگر بخش های آیین اختتامیه خواهد بود.

بخش های دیگری از این مراسم به اجرای موسیقی توسط هنرمندان استان گلستان و نیز سخنرانی و ارائه گزارش درباره فعالیت های فرهنگی استان از سوی مسئولان ذی ربط در استان اختصاص دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعلام جزییات اختتامیه چهاردهمین جشنواره فیلم کوتاه رضوی

اعلام جزییات اختتامیه چهاردهمین جشنواره فیلم کوتاه رضوی