مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 اسفند 1399 ساعت 06:452021-02-25حوادث

خانه ای به عشق پدر، برای پدر


سحرگاهان، صدای خش خش برگ های روی زمین توجهش را به خود جلب کرد، خط ممتد سفید وسط خیابان را نشانه گرفت و به نقش و نگار جارو دستی روی زمین گوش سپرد، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، لباس نارنجی اش در گرگ و میش سحر برق می زد و دستان پینه بسته اش خبر از تحمل سرد و گرم روزگار می داد.

بی تفاوت به اطراف و غرق در افکارش پیش می رفت و شاید به لقمه نانی می اندیشید که با آن باید از همسر و فرزندانش پذیرایی کند.

در گوشه خیالش سفره میچید، سفره ای به وسعت همان آلونک عشق پدر ، برای پدر.

پویا هستند و جوان، شور و شوق شهادت در سر می پرورانند، آجر بلند می کنند و سیمان می ریزند، سر کلاس درس حاضر می شوند و امتحان می دهند، اما خارج از درس و مدرسه و دانشگاه در آزمونی سخت تر شرکت کرده و به نظر می رسد با نمره ای خوب قبول شده اند.

جوانان و نوجوانان این مرز و بوم خوب امتحان شان را پس داده اند، آزمونی به بزرگی جهاد و برای جهاد، همان جهادی که همت بالا می طلبد و عزمی راسخ می خواهد تا بدون داشتن چشم امید آنچه را در توان داری در بوته آزمایش نهاده و نتیجه را در نشاندن لبخند رضایت بر چهره گرفته ای بپنداری.

آری، الوعده وفا، 13 رجب است و روز موعود فرا رسید، در دلش ولولایی است که نگو و نپرس، حالا همان کورسوی امید خودش را نشان داده و همت جهادی گروهی از جوانان همین دیار خان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خانه ای به عشق پدر، برای پدر

خانه ای به عشق پدر، برای پدر