مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 اسفند 1399 ساعت 06:402021-02-25سياسي

وضعیت شکننده کرونا در استان البرز


سخنگوی ستاد مقابله با کرونا استان البرز گفت: وضعیت کرونا در این استان پرجمعیت شکننده است.

- سخنگوی ستاد مقابله با کرونا استان البرز با اشاره به ازدحام پایان سال مردم در بازارها و خیابان های استان گفت: وضعیت کرونا در این استان پرجمعیت شکننده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران، دکتر علیرضا سلیمانی روز پنجشنبه در گفت وگوی اختصاصی با ایرنا اظهار داشت: تعداد شهرستان های زرد البرز از 2 شهرستان به پنج شهرستان در چند روز اخیر افزایش و تنها 2 شهرستان آبی باقی مانده است.

وی بیان داشت: برهمین اساس برای پیشگیری از انتقال ویروس کرونا میزان محدودیت ها افزایش یافته که پرهیز از تجمع فرهنگی، اجتماعی و برگزاری نماز جماعت تا اطلاع بعدی از جمله این محدودیت ها است.

سلیمانی با اشاره به اینکه ازدحام و حضور مردم در بیرون از منازل بسیار زیاد است، خاطرنشان کرد: نتیجه این حضور در چند روز آینده مشخص خواهد شد.

سخنگوی ستاد مقابله با کرونا استان البرز با بیان اینکه اکنون میزان رعایت پروتکل ها مانند استفاده از ماسک و امثال آن توسط مردم استان بین 70 تا 80 درصد است، گفت : در این شرایط میزان رعایت پروتکل ها باید به 95 درصد افزایش یابد.

وی افزود: برای کنترل بیماری کووید 19 و عدم سرایت آن به سایر افراد می بایست بیش از 95 درصد مردم از ماسک استفاده کنند و فاصله اجتماعی و شستن د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وضعیت شکننده کرونا در استان البرز

وضعیت شکننده کرونا در استان البرز