مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 اسفند 1399 ساعت 06:352021-02-25سياسي

امام علی(ع) مصداق بارز «السابقون» در سوره واقعه است


عضو هیات علمی جامعه المصطفی العالمیه گفت: بالاترین مصداق عبارت «السابقون» که در قرآن مورد مدح خداوند قرار گرفته، امیر مومنان علی(ع) است.

- مشهد - عضو هیات علمی جامعه المصطفی العالمیه گفت: بالاترین مصداق عبارت السابقون که در قرآن مورد مدح خداوند قرار گرفته، امیر مومنان علی(ع) است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، حجت الاسلام ناصر رفیعی در ویژه برنامه شب میلاد مولی الموحدین حضرت علی (ع) که شامگاه چهارشنبه در رواق بزرگ امام خمینی (ره) حرم مطهر رضوی برگزار شد، به جایگاه و شخصیت امام علی (ع) بر اساس آیات و روایات قرآن کریم اشاره کرد و گفت: در میلاد ائمه اطهار (ع) باید نامی از پدران و مادران آن بزرگواران برده شود؛ ابوطالب پدر امام علی (ع) فردی با ایمان و مقتدر بود که تا آخرین لحظات عمر پیامبر اسلام (ص) را از شر کفار قریش محافظت کرد و از این رهگذر، سهم بسزایی در پیشرفت اسلام داشت.

وی افزود: فاطمه بنت اسد مادر امام علی (ع) نیز یکی از زنان نمونه صدر اسلام و الگوی ایمان، جهاد در راه خدا، هجرت، بصیرت و صبر در عرصه های ایدئولوژیکی و سیاسی و اجتماعی است.

عضو هیأت علمی جامعه المصطفی العالمیه با بیان اینکه آیات متعدد قرآن بیانگر فضائل و مناقب حضرت علی (ع) است، گفت: در آیه 43 سوره رعد آمده است: و کسانی که کفر ورزیدند گویند: تو فرستاده (خدا) نیستی.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام علی(ع) مصداق بارز «السابقون» در سوره واقعه است

امام علی(ع) مصداق بارز «السابقون» در سوره واقعه است