مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 اسفند 1399 ساعت 06:102021-02-25فرهنگي

ارسال 220 اثر به سومین جشنواره سراسری آواها و نغمات دینی آیات ترنم آسمانی


دبیر اجرایی سومین جشنواره سراسری آواها و نغمات دینی آیات ترنم آسمانی از دریافت بیش از 200 اثر توسط هنرمندان نواهای آیینی کشور خبر داد.

- ایسنا/آذربایجان شرقی دبیر اجرایی سومین جشنواره سراسری آواها و نغمات دینی آیات ترنم آسمانی از دریافت بیش از 200 اثر توسط هنرمندان نواهای آیینی کشور خبر داد.

سیدمحمدحسین بلاغی با بیان این مطلب اظهار کرد: مرحله نخست سومین جشنواره سراسری آواها و نغمات دینی آیات ترنم آسمانی با جمع آوری آثار از سراسر کشور با استقبال کم نظیر هنرمندان و گروه های تواشیح کشور به کار خود پایان داد.

وی افزود: 224 اثر به دبیرخانه این جشنواره ارسال شده است که از این تعداد، 40 اثر به مرحله نهایی جشنواره و بخش داوری راه یافته اند.

وی، از شرکت بیش از 2500 هنرمند به صورت تخصصی در این جشنواره خبر داد و گفت: بیشترین بخش آثار ارسال شده، به بخش تولیدات آکاپلا و موسیقایی تعلق دارد و همچنین بیش از 40 اثر نیز به بخش ویژه حاج قاسم سلیمانی ارسال شده است.

بلاغی از حضور داوران بین المللی در این جشنواره خبر داد و افزود: آقایان مهدی دغاغله (استان خوزستان)، غلامرضا شاه میوه اصفهانی (استان اصفهان)، حسن خانچی (استان خراسان رضوی)، محمد جباری، حسین قربانی، دکتر اسماعیل زاده، غلامرضا میرزازاده (استان آذربایجان شرقی) و استاد مهدی محمدزاده به عنوان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارسال 220 اثر به سومین جشنواره سراسری آواها و نغمات دینی آیات ترنم آسمانی

ارسال 220 اثر به سومین جشنواره سراسری آواها و نغمات دینی آیات ترنم آسمانی