مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 اسفند 1399 ساعت 06:052021-02-25ورزشي

عضو مجمع فدراسیون: ‎کیومرث هاشمی کارمند دولت است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، صمد نوتاش در پاسخ به این پرسش که مهمترین عواملی که باعث می شود که اعضای مجمع فدراسیون فوتبال به کاندیدا های انتخابات فدراسیون فوتبال رای بدهند چیست؟ اظهار داشت: - عضو مجمع فدراسیون فوتبال گفت: برای انتخاب نامزد اصلح برای ریاست فدراسیون باید به برنامه های او توجه شود و شخصی انتخاب شود که بتواند در این فدراسیون تعادل برقرار کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، صمد نوتاش در پاسخ به این پرسش که مهمترین عواملی که باعث می شود که اعضای مجمع فدراسیون فوتبال به کاندیدا های انتخابات فدراسیون فوتبال رای بدهند چیست؟ اظهار داشت: ریاست فدراسیون فوتبال یکی از پست های کلیدی در فوتبال کشور است و تصمیمات ریاست فدراسیون فوتبال می تواند به تعالی فوتبال کشور کمک کند.

‎وی افزود: اعضای مجمع فدراسیون فوتبال در تلاش هستند که به یکی از کاندیدای ریاست فدراسیون فوتبال رای بدهند که بتواند به تعالی فوتبال کشور کمک کند بنابراین اعضای مجمع به برنامه های نامزد های ریاست فدراسیون فوتبال نگاه ویژه ای دارند و برنامه های آن ها را رصد می کنند.

اعضای مجمع فدراسیون فوتبال در خصوص برنامه های نامزد های انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال، بررسی های میدانی و بررسی های لازم را انجام خواهند داد تا به نتیجه برسند که چه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عضو مجمع فدراسیون: ‎کیومرث هاشمی کارمند دولت است

عضو مجمع فدراسیون: ‎کیومرث هاشمی کارمند دولت است