مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 اسفند 1399 ساعت 05:502021-02-25سياسي

افتتاح آزادراه غدیر و کاهش ترافیک شلوغ ترین جاده


امروز همزمان با میلاد با سعادت امیرالمومنین حضرت علی (ع) با دستور رییس جمهوری آزادراه غدیر (آبیک-چرمشهر) به بهره برداری می رسد که با این افتتاح شاهد کاهش بار ترافیک در آزادراه تهران-کرج-قزوین به عنوان شلوغ ترین مسیر ارتباطی کشور خواهیم بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایرنا، آزادراه آبیک-چرمشهر (غدیر) به عنوان یک مسیر آزادراهی با نقش ملی و بین المللی، تبلور خدمتی دیگر از سوی دولت یازدهم و دوازدهم است.

این آزادراه که عملیات اجرایی و احداث آن همزمان با آغاز به کار دولت تدبیر و امید آغاز شد، 160 کیلومتر طول دارد و از آن می توان به عنوان پل جدید ارتباطی بین غرب به شرق کشور یاد کرد که می تواند علاوه بر کاهش ترافیک در استان های تهران، البرز، مرکزی و قزوین موجب کاهش زمان سفر نیز بشود.

این آزادراه از آبیک در شرق استان قزوین آغاز می شود و سپس با عبور از جنوب استان البرز و شمال شرقی استان مرکزی به جنوب تهران و چرمشهر می رسد و به بزرگراه قم -گرمسار متصل می شود.

بهره برداری از این مسیر جدید آزادراهی نقش مهمی در کاهش ترافیک آزادراه تهران-کرج-قزوین که به عنوان پرترافیک ترین آزادراه کشور محسوب می شود دارد.

آزادراه غدیر، احیاگر بخشی از جاده بین المللی ابریشم استاندار قزوین در خصوص این طرح بزرگ عمرانی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا گفت: همزمان ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح آزادراه غدیر و کاهش ترافیک شلوغ ترین جاده

افتتاح آزادراه غدیر و کاهش ترافیک شلوغ ترین جاده