مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 اسفند 1399 ساعت 05:152021-02-25اقتصادي

سرمایه گذاری توسعه ای برای بهره گیری از ظرفیت های خراسان جنوبی


وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه برای توسعه خراسان جنوبی از همه ظرفیت های خوب استان استفاده می شود، گفت: برخی طرح ها و پروژه های فعال از جمله سیمان قاین، - ایسنا/خراسان جنوبی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه برای توسعه خراسان جنوبی از همه ظرفیت های خوب استان استفاده می شود، گفت: برخی طرح ها و پروژه های فعال از جمله سیمان قاین، شرکت زغال سنگ طبس، ساخت 2 بیمارستان و هتل ایرانگردی از جمله سرمایه گذاری های وزارتخانه در این استان است.

محمد شریعتمداری، چهارشنبه شب 6 اسفند در دیدار استاندار خراسان جنوبی با وی که به منظور پیگری مصوبات سفر مدیران این وزارتخانه به استان انجام شد، افزود: این استان در تولید محصولات کشاورزی نظیر زرشک، زعفران و عناب از ظرفیت بسیار بالایی برخوردار است و با سرمایه گذاری و افزایش تولید این گونه محصولات، بازده مطلوبی به همراه خواهد داشت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان جنوبی، وی اظهار کرد: سرمایه گذاری برای مدرن سازی و تجاری سازی این محصولات نیز به کاهش بیکاری منجر خواهد شد.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی تولید زغال سنگ را از دیگر ظرفیت های استان خراسان جنوبی برشمرد و گفت: سرمایه گذاری در حوزه های گردشگری تاریخی، طبیعی، کشاورزی و بوم گردی نیز می تواند موج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرمایه گذاری توسعه ای برای بهره گیری از ظرفیت های خراسان جنوبی

سرمایه گذاری توسعه ای برای بهره گیری از ظرفیت های خراسان جنوبی