مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 اسفند 1399 ساعت 04:552021-02-25اقتصادي

تعطیلی اصناف منوط به تصمیم ستاد ملی مقابله با کرونا است


رییس اتاق اصناف گیلان با اشاره به اینکه تعطیلات بستگی به قرمز بودن رنگ شهر و استان داشته و مسؤولیت آن هم با ستاد ملی مقابله با کرونا است، گفت: - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، هرساله اسفندماه، رنگ و بویی برای مردم ایران در پیشواز از سال جدید داشته اما اسفند امسال دومین اسفندی است که مردم، اسفند متفاوتی از پیشینیان خود علاوه بر سلامتی، اقتصاد را نیز تحت تأثیر قرار داده است.

امروز اصناف نگرانند که نکند تغییرات رنگی استان ها بسان سال گذشته کسب وکار آنان را نیز تحت تأثیر قرار دهد و شایعه تعطیلی اصناف، کسب وکار آنان را تحت شعاع قرار داده، لذا با توجه به درخواست مخاطبین خبرگزاری فارس برای پاسخ به این سؤال به سراغ رییس اتاق اصناف استان گیلان رفته و ماجرا را از وی جویا شدیم.

جلال الدین محمد شکریه در پاسخ به اینکه آیا تعطیلی آخر سال اصناف مورد تایید است یا خیر، اظهار کرد: تاکنون هیچ بحثی در این مورد صورت نگرفته و هیچ نامه ای مبنی بر تعطیلی اصناف صادر نشده لذا لازم است اصناف اخبار را از مراجع رسمی پیگیری کرده و نگرانی بر خود راه ندهند.

وی با اشاره به اینکه تعطیلات بستگی به قرمز بودن رنگ شهر و استان داشته و مسؤولیت آن هم با ستاد ملی مقابله با کرونا است، گفت: تاکنون چنین مسئله ای مطرح نشده و دستورالعملی نیامده لذا توصیه ما به مردم رع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعطیلی اصناف منوط به تصمیم ستاد ملی مقابله با کرونا است

تعطیلی اصناف منوط به تصمیم ستاد ملی مقابله با کرونا است