مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 اسفند 1399 ساعت 21:202021-02-24ورزشي

اتحادیه جهانی کشتی: جردن باروز و چامیزو سوپراستارهای متئوپلیکونه!


اتحادیه جهانی کشتی در گزارشی با اشاره به حضور عنوان داران وزن 74 کیلوگرم جهان و المپیک در تورنمنت ایتالیا، نوشت: جردن باروز و فرانک چامیزو دو رقیب دیرینه و سوپراستارهای کشتی جهان در این وزن در جام متئوپلیکونه به میدان می روند.

- اتحادیه جهانی کشتی: جردن باروز و چامیزو سوپراستارهای متئوپلیکونه! اتحادیه جهانی کشتی در گزارشی با اشاره به حضور عنوان داران وزن 74 کیلوگرم جهان و المپیک در تورنمنت ایتالیا، نوشت: جردن باروز و فرانک چامیزو دو رقیب دیرینه و سوپراستارهای کشتی جهان در این وزن در جام متئوپلیکونه به میدان می روند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، تورنمنت کشتی آزاد و فرنگی متئو پلیکونه ایتالیا به عنوان نخستین رقابت موثر در رنکینگ سال 2021 اتحادیه جهانی کشتی، از 14 اسفند به میزبانی رم پایتخت ایتالیا برگزار می شود.

در حالیکه تعداد زیادی از چهره های شاخص کشتی جهان و المپیک در دو رشته آزاد و فرنگی در این رقابت ها به میدان می روند، کشتی ایران کماکان بی توجه به رویدادهای مهم بین المللی برای محک کشتی گیران خود پیش از المپیک، تنها بهنام احسان پور در وزن 65 و علیرضا کریمی در وزن 97 کیلوگرم کشتی آزاد را عازم ایتالیا خواهد کرد و در کشتی فرنگی نیز هیچ نماینده ای از ایران عازم سرزمین چکمه ای نخواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اتحادیه جهانی کشتی: جردن باروز و چامیزو سوپراستارهای متئوپلیکونه!

اتحادیه جهانی کشتی: جردن باروز و چامیزو سوپراستارهای متئوپلیکونه!