مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 اسفند 1399 ساعت 16:452021-02-24فرهنگي

از «سمک عیار» تا «بهارستان» در دور دوم «چهارراه»


فراخوان دومین دوره مسابقه نمایشنامه نویسی اقتباسی «چهارراه» براساس چهار اثر کهن ادبیات فارسی، همزمان با برگزاری اختتامیه دوره اول این رویداد منتشر شد.

- فراخوان دومین دوره مسابقه نمایشنامه نویسی اقتباسی چهارراه براساس چهار اثر کهن ادبیات فارسی، همزمان با برگزاری اختتامیه دوره اول این رویداد منتشر شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، ایوب آقاخانی - دبیر این مسابقه - در مراسمی که چهارشنبه 6 اسفندماه به مناسبت معرفی برگزیدگان نخستین دوره این جشنواره برگزار شد، اعلام کرد که از همین امروز فراخوان دوره دوم منتشر می شود و متقاضیان تا پایان 14 تیر، روز قلم آثار خود را با اقتباس از چهار اثر مرجع سمک عیار ، اقبالنامه نظامی، مرزبان نامه و بهارستان اثر جامی به دبیرخانه می توانند ارسال کنند.

او اضافه کرد: این مسابقه نمایشنامه نویسی سال 1387 با حمایت انجمن هنرهای نمایشی ایران و مرکز هنرهای نمایشی وزارت ارشاد کلید خورد و تا سال 91 بی وقفه با برگزاری 13 فصل پیش رفت، اما به لکنت های بسیاری برخورد که بیشتر مالی بودند و بعد هم تغییر مدیریت و انقطاع سلایق سبب شد که در نتیجه به مرکز هنرهای نمایشی حوزه هنری رسیدیم و سال 96 پس از سه سال وقفه چهار فصل تئاتر ایران را در اینجا احیا کردیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از «سمک عیار» تا «بهارستان» در دور دوم «چهارراه»

از «سمک عیار» تا «بهارستان» در دور دوم «چهارراه»