مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 اسفند 1399 ساعت 16:002021-02-24سياسي

امام جمعه قزوین: یکی از فتنه ها برای ایران ایجاد شک و شبهه در مورد حقوق زنان است


آیت الله عابدینی امام جمعه قزوین گفت: امروز کسانی که زنان را در سوریه، یمن و افغانستان به قتل عام می رساندند، دم از حقوق زنان می زنند درحالیکه بصیرت دینی به ما می گوید که با نگاه دقیق، - این موضوع را بررسی کنید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهر قزوین با بیان اینکه خداوند می فرماید هر کسی که تقوای بیشتری دارد ارزشش بیشتر است، تصریح کرد: موضوع حیات طیبه مهمترین مقوله الهی در جهان هستی و گمشده انسان است درحالیکه در حیات حیوانی نیازهای جسمانی مد نظر قرار دارد.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین و امام جمعه شهر قزوین گفت: حفظ اهداف و آرمان های شهدا در جامعه ضروری است، چرا که شهدا به انقلاب اسلامی حیات و عزت بخشیدند.

آیت الله عبدالکریم عابدینی روز چهارشنبه در مراسم بزرگداشت کنگره استانی لشکر فرشتگان تاریخ ساز که در استانداری قزوین برگزار شد، افزود: زنده نگهداشتن یاد شهدا و حفظ آثار آنها و همچنین تجلیل و تکریم خانواده های شهیدان در واقع پاسداری از اسلام است.

وی با بیان اینکه تکریم مادران و همسران شهدا وظیفه همگانی است، اظهار داشت: دوران انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس، سرشار از ایثارگری ها و رشادت ها است و باید نام شهیدان این دوره ها را همیشه ماندگار کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه قزوین: یکی از فتنه ها برای ایران ایجاد شک و شبهه در مورد حقوق زنان است

امام جمعه قزوین: یکی از فتنه ها برای ایران ایجاد شک و شبهه در مورد حقوق زنان است