مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 اسفند 1399 ساعت 15:402021-02-24ورزشي

تلاش برای کسب کرسی در فدراسیون به منظور تقویت فوتبال همدان


برای اینکه بتوانیم بیش از گذشته فوتبال استان را تقویت کنیم در آینده به دنبال کسب کرسی در فدراسیون هستیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، عباس صوفی شامگاه چهارشنبه در بازدید از کلاس داوری فوتسال همدان اظهار داشت: حضور 3 داور بین المللی بیژن و پیام حیدری و بهاره سیفی در همدان که در کشور بی نظیر بوده نشان از جایگاه برتر داوری همدان دارد.

وی افزود: استان همدان پرچمدار داوری در کشور بوده و همواره در سیاست های خود توجه ویژه ای به بحث داوری در فوتبال و فوتسال داشته ایم.

رییس هیئت فوتبال استان همدان با بیان اینکه رسیدن به سقف داوری در سطح کشور و بین المللی دور از دسترس نیست، گفت: داوران جوانی که در این دوره داوری شرکت کرده اند باید بدانند با تلاش به جایگاه برتر خواهند رسید.

صوفی خاطرنشان کرد: روزگاری بنده به پیام حیدری که در رده های پایه فوتبال سوت می زد گفتم با تلاش به بالاترین سطح داوری خواهی رسید پس تمام داوران باید تلاش خود را انجام دهند.

وی با اشاره اقتصاد ضعیف استان بیان کرد: استان ما مانند استان های تهران، کرمان، اصفهان و خوزستان پایه اقتصادی قوی ندارد که در تیم داری پشتوانه خوبی داشته باشد.

رییس هیئت فوتبال استان همدان عنوان کرد: اما در بحث پیشرفت داوری نیاز به این گونه مسائل پشتوانه مالی قدرتمند نیست و باید داوران ما تلاشش کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تلاش برای کسب کرسی در فدراسیون به منظور تقویت فوتبال همدان

تلاش برای کسب کرسی در فدراسیون به منظور تقویت فوتبال همدان