مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 اسفند 1399 ساعت 15:302021-02-24سياسي

75 درصد موتورسیکلت های کشور فرسوده هستند


دبیر شورای عالی هماهنگی ترافیک شهرهای کشور گفت: براساس آمارها 12میلیون موتور سیکلت در کشور داریم که 75 درصد آنها فرسوده هستند.

- دبیر شورای عالی هماهنگی ترافیک شهرهای کشور گفت: براساس آمارها 12میلیون موتور سیکلت در کشور داریم که 75 درصد آنها فرسوده هستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا پوریا محمدیان با بیان اینکه امروز یکصد و شصت و پنجمین جلسه این شورا به ریاست دکترجمالی نژاد - معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزارت کشور و رییس این شورا - برگزار شد، گفت: با توجه به این که موضوعات مربوط به موتور سیکلت تنوع زیاد و نیاز به بررسی های بیشتر دارد، مقرر شد دبیرخانه شورای عالی هماهنگی ترافیک، محوریت کار را بر عهده بگیرد و کارگروه تخصصی در این زمینه فعال کند همچنین طرح غدیر و برنامه عملیاتی آن را برای بازه های زمانی مختلف تدقیق کند تا در جلسات بعدی شورای عالی ترافیک ارائه و در صورت تصویب به دستگاه های مختلف برای اجرا ابلاغ شود.

وی اضافه کرد: جلسه امروز شورای عالی هماهنگی ترافیک شهرهای کشور به بررسی و هم اندیشی درخصوص مشکلات ساماندهی وضعیت موتورسیکلت در کشور پرداخته شد که علاوه بر اعضای اصلی شورا، نمایندگان شهرداری تهران، رییس پلیس راهور پایتخت، بخش حمل و نقل مرکز پژوهش های مجلس و کمیته حمل و نقل دبیرخانه مجمع تشخیص مصلحت نظام، سازمان ملی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

75 درصد موتورسیکلت های کشور فرسوده هستند

75 درصد موتورسیکلت های کشور فرسوده هستند