مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 اسفند 1399 ساعت 15:102021-02-24فرهنگي

ارسال 220 اثر به سومین جشنواره سراسری آواها و نغمات دینی آیات ترنم آسمانی


دبیر اجرایی سومین جشنواره سراسری آواها و نغمات دینی آیات ترنم آسمانی از دریافت بیش از 200 اثر توسط هنرمندان نواهای آیینی کشور خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، سیدمحمدحسین بلاغی در گفت وگو با خبرنگاران اظهار داشت: مرحله نخست سومین جشنواره سراسری آواها و نغمات دینی آیات ترنم آسمانی با جمع آوری آثار از سراسر کشور با استقبال کم نظیر هنرمندان و گروه های تواشیح کشور به کار خود پایان داد.

وی افزود: 224 اثر به دبیرخانه این جشنواره ارسال شده است که از این تعداد، 40 اثر به مرحله نهایی جشنواره و بخش داوری راه یافته اند.

دبیر اجرایی سومین جشنواره سراسری آواها و نغمات دینی آیات ترنم آسمانی از شرکت بیش از دو هزار و 500 هنرمند ارسال شده است.

وی از حضور داوران بین المللی در این جشنواره خبر داد و افزود: آقایان مهدی دغاغله (استان خوزستان)، غلامرضا شاه میوه اصفهانی (استان اصفهان)، حسن خانچی (استان خراسان رضوی)، محمد جباری، حسین قربانی، دکتر اسماعیل زاده، غلامرضا میرزازاده (استان آذربایجان شرقی) و استاد مهدی محمدزاده به عنوان سرپرست گروه داوری این آثار را داوری خواهند کرد.

بلاغی در ادامه افزود: مجموعا سه اثر از شش بخش (18 اثر) به انتخاب هیات داوران به عنوان اثرات برگزیده انتخاب می شود و به دلیل استقبال مطلوب از بخش ویژه جشنواره (جایزه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارسال 220 اثر به سومین جشنواره سراسری آواها و نغمات دینی آیات ترنم آسمانی

ارسال 220 اثر به سومین جشنواره سراسری آواها و نغمات دینی آیات ترنم آسمانی