مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 اسفند 1399 ساعت 14:552021-02-24اقتصادي

حضور شرکت افرانت در رویداد«دستاوردهای بومی سازی شبکه ملی اطلاعات»


شرکت افرانت به عنوان اولین دیتاسنتر ابری بخش خصوصی و با هدف توسعه و توانمند سازی زیرساخت های اطلاعاتی و ارتباطی کشور در رویداد دستاوردهای بومی سازی زیرساخت شبکه ملی اطلاعات شرکت کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازبازرگانی شرکت افرانت به عنوان اولین دیتاسنتر ابری بخش خصوصی و با هدف توسعه و توانمند سازی زیرساخت های اطلاعاتی و ارتباطی کشور در رویداد دستاوردهای بومی سازی زیرساخت شبکه ملی اطلاعات شرکت نمود.

رویداد دستاوردهای بومی سازی زیرساخت شبکه ملی اطلاعات با توجه به اهمیت نقش بومی سازی تجهیزات و سامانه های زیرساخت اطلاعاتی اطلاعات و با هدف ارتقای سطح باور ملی در امکان پذیر بودن کاهش وابستگی در حوزه فناوری های پیشرفته برگزار گردید.

در این رویداد مسئولین و مقامات کشوری از جمله وزیر محترم ارتباطات و فناوری اطلاعات، دبیر کل سازمان نظام صنفی رایانه ای، دبیر شورای عالی فضای مجازی، رییس هیأت عامل صندوق نوآوری و شکوفایی و همینطور سایر مسئولین بخش های دولتی و خصوصی کشور از غرفه با حضور در این رویداد از آخرین دستاوردهای خود در زمینه خدمات دیتاسنتر، شبکه توزیع محتوا و خدمات ابری رونمایی نمود.

در این رویداد سلسله گفتگوهای تخصصی نیز حول محور توسعه مراکز داده، موانع سرمایه گذاری در بخش مراکز داده و همینطور میزهای گفتگوی تقاضا محور فی مابین ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور شرکت افرانت در رویداد«دستاوردهای بومی سازی شبکه ملی اطلاعات»

حضور شرکت افرانت در رویداد«دستاوردهای بومی سازی شبکه ملی اطلاعات»