مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 اسفند 1399 ساعت 14:352021-02-24سياسي

احترام به تمامی ادیان و عقاید در اسلام مشهود است


سرپرست معاونت پژوهشی و فناوری دانشگاه علوم و معارف قرآن کریم گفت: احترام به تمامی ادیان و عقاید در اسلام مشهود است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازکرمانشاه به صورت وبینار برگزار شد، اظهار کرد: پیشینه تاریخی ادیان کهن به حضور انسان ها در جهان باز می گردد که افرادی همواره به دلیل منافع شخصی این ادیان را مورد هدف و تحریف قرار داده اند.

وی به ادیان الهی حضرت موسی، عیسی و نبی مکرم اسلام (ص) اشاره کرد و افزود: هریک از این ادیان برای بشر پیام آور رحمت الهی بوده و اشتراکاتی دارند، همانطور که مکاتب شرعی همچون بودیسم اشتراکات بسیاری با ادیان الهی دارد.

سرپرست معاونت پژوهشی و فناوری دانشگاه علوم و معارف قرآن کریم با بیان اینکه دین مبین اسلام اکمل الادیان است، تصریح کرد: برخی افراد در جریانات مخالف دین اسلام درصدد مخدوش سازی چهره اسلام و حضرت محمد (ص) هستند، لذا مسلمانان در کشورهای اسلامی به ویژه ایران چه شیعه و چه سنی باید در تلاش باشند تا حقیقت و چهره اسلام را به دنیا معرفی کرده و سبب جذب و گرایش افراد به دین اسلام شوند.

کاوند با تاکید بر اینکه اسلام هیچ عقیده ای را مورد بی احترامی قرار نداده و تنها عبادت غیر خدا را مورد نقد قرار می دهد، گفت: احترام به ذات شریفه انسان بسیار از اهمیت بالایی برخوردار است، به طوری که ادیان دیگر در کشورهای اسلامی همچون ایرا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احترام به تمامی ادیان و عقاید در اسلام مشهود است

احترام به تمامی ادیان و عقاید در اسلام مشهود است