مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 اسفند 1399 ساعت 14:252021-02-24سياسي

30 مقاله برگزیده در همایش مقاله کوتاه اسلام ستیزی منتشر خواهد شد


معاون آموزشی دانشکده علوم قرآنی کرمانشاه گفت: 30 مقاله برگزیده در همایش مقاله کوتاه با عنوان اسلام هراسی و توهین به مقدسات اسلامی در عصر حاضر منتشر خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازکرمانشاه به صورت وبیناری برگزار شد، اظهار کرد: بیش از 70 مقاله به دبیرخانه دانشکده علوم قرآنی کرمانشاه ارسال شده که از این میان 30 مقاله برگزیده برای چاپ در مجموعه مقالات پذیرش شد.

وی افزود: 10 مقاله اول به صلاحدید هیأت داوران به عنوان مقالات برگزیده همایش مقاله کوتاه اسلام هراسی و توهین به مقدسات اسلامی در عصر حاضر انتخاب و 10 مقاله دیگر با توجه به ارزش محتوایی به عنوان مقالات شایسته تقدیر معرفی شد.

معاون آموزشی دانشکده علوم قرآنی کرمانشاه خاطرنشان کرد: به نویسندگان 20 مقاله مذکور از طرف دانشکده علوم قرآنی و اداره کل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه جوایز نفیسی اهدا خواهد شد.

اقبالی با اشاره به گستاخی های اخیر به پیامبر اکرم (ص) و قرآن کریم خاطرنشان کرد: حساسیت این موضوع بسیار بالا است چرا که این اقدام از سوی جریان های انحرافی هدفمند و مخالف با اسلام ناب محمدی صورت گرفته است.

وی ادامه داد: دشمنان سعی در بد جلوه دادن و اقتدارگرا بودن پیامبر و دین مبین اسلام داشته در صورتی که حضرت محمد (ص) به عنوان خانم الانبیا پیام آور مهربانی و محبت بوده و دین اسلام به هیچ عن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

30 مقاله برگزیده در همایش مقاله کوتاه اسلام ستیزی منتشر خواهد شد

30 مقاله برگزیده در همایش مقاله کوتاه اسلام ستیزی منتشر خواهد شد