مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 اسفند 1399 ساعت 14:002021-02-24پزشكي

کرونای انگلیسی به آذربایجان غربی هم رسید


رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی آذربایجان غربی از ابتلای دو نفر به کرونای جهش یافته انگلیسی در این استان خبر داد.

- رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی آذربایجان غربی گفت: 2 فرد مبتلا به کرونای جهش یافته انگلیسی در استان شناسایی و اقدامات لازم برای جلوگیری از شیوع این بیماری بین نزدیکان این افراد انجام شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران، جواد آقازاده روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: یکی از این افراد، بانوی 48 ساله بود که از مرز تمرچین پیرانشهر وارد آذربایجان غربی شده است.

وی اضافه کرد: دومین مورد نیز کارگر 30 ساله اهل خوزستان است که در یکی از واحدهای صنعتی آذربایجان غربی شاغل بوده و از این استان بازگشته است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی آذربایجان غربی ادامه داد: اولین مورد طی غربالگری از مسافران ورودی به کشور و دومین مورد توسط مرکز 16 ساعته کشف و شناسایی شده است.

دکتر آقازاده بیان کرد: کلیه افراد در تماس نزدیک با این بیماران شناسایی، مراقبت و غربالگری شده و اقدامات بهداشتی در راستای کنترل و جلوگیری از انتشار بیماری انجام گرفته است.

وی با ابراز نگرانی شدید از گردش ویروس جهش یافته انگلیسی در کشور و استان که قابلیت انتشار، سرایت و مرگ و میر بالایی دارد بر رعایت هر چه بیشتر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کرونای انگلیسی به آذربایجان غربی هم رسید

کرونای انگلیسی به آذربایجان غربی هم رسید