مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 اسفند 1399 ساعت 13:252021-02-24سياسي

معرفی دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان آذربایجان غربی


دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان آذربایجان غربی معرفی شد.

- علی اکبر گروسی، رییس دادگستری آذربایجان غربی در آیین تکریم و معارفه دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان آذربایجان غربی، که با حضور حجت الاسلام منتظری دادستان کل کشور داشته به طوری که میزان استفاده از مجازات جایگزین حبس نسبت به سال قبل 18% افزایش داشته است.

وی ادامه داد: دادسراهای استان آذربایجان غربی جزء اولین دادسراهایی بودند که شعب آنها فاقد موجودی نامتعارف است و همچنین دادگستری استان توانسته با تلاش جهادی و شبانه روزی کارکنان قضایی و اداری خود 96% از پرونده های معوق را مختومه کند.

گروسی در پایان سخنان خود به اقدامات ارزشمند، انقلابی و پیگیر دادستان سابق مرکز استان اشاره و از خدمات وی تقدیر و تشکر و برای دادستان جدید نیز آرزوی توفیق در مسئولیت جدید کرد.

در ادامه این مراسم حبیبی دادستان سابق مرکز استان آذربایجان غربی به ارائه گزارشی از اقدامات دادستانی در زمان تصدی خود در این سمت ارائه کرد و پس از آن مجیدی دادستان جدید نیز به بیان مطالبی پرداخت و در پایان احکام جدید توسط ریاست دادگستری استان به ایشان تقدیم گردید.

شایان ذکر است حبیبی دادستان سابق مرکز استان با حکم ریاست معظم قوه قضاییه به سمت دادیار دادسرای دیوان عالی کشور منصوب شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معرفی دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان آذربایجان غربی

معرفی دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان آذربایجان غربی